Learning to Learn
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσαδημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται γιατυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.
1
ΜεταγνωστικέςΔεξιότητες (L2L)
Μάθημα 3:
Διαχείριση χρόνου, Πηγές και Μάθηση σεομαδικότητα στστην μάθηση
C:\Users\christianac\Desktop\L5\6639037_s.jpg
Learning to Learn
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσαδημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται γιατυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.
1
L2L: Διαχείριση χρόνου (1)
C:\Users\christianac\Desktop\L5\7617402_s.jpg
Learning to Learn
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσαδημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται γιατυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.
1
Η δεξιότητα Μαθαίνω να μαθαίνω περιλαμβάνει τηνικανότητα της αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνουκαι πληροφοριώντόσο ατομικά όσο και σε ομάδες.
Γενικοί στόχοι:
Προτεραιότητα εργασιών,
Προσδιορισμός του χρόνου που απαιτείται για την εκτέλεση τηςοποιαδήποτε εργασίας,
Αξιολόγηση της εργασίας στο σύνολο,
Ανάθεση εργασιών την κατάλληλη στιγμή
L2L: Διαχείριση χρόνου (2)
Learning to Learn
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσαδημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται γιατυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.
1
Συγκεκριμένοι στόχοι:
Προσδιορισμός του χρόνου που χρειάζεται για κάθε εργασία,
Η γνώση για την αποτελεσματική οργάνωση του χρόνου ούτως ώστενα επιτυγχάνεται η αποτελεσματικότητα
Η γνώση για την τήρηση προθεσμιών,
Η γνώση για προτεραιοποίηση των εργασιών με βάση της σημμασίατους
Η γνώση για αξιολόγηση του χρόνου και της αναπροσαρμογής του ανχρειαστεί,
Η γνώση επεξεργασίας του χρονοδιαγράμματος και της ολοκλήρωσηςτου,
Η γνώση χρήσης των κατάλληλων εργαλείων για ολοκλήρωσηεργασιών με βάση το χρονοδιάγραμμα
L2L: Διαχείριση χρόνου (3)
Learning to Learn
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσαδημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται γιατυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.
1
Πληροφορίες & πηγές μάθησης
C:\Users\christianac\Desktop\L5\6543776_s.jpg
C:\Users\christianac\Desktop\L7\4001505_s.jpg
Learning to Learn
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσαδημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται γιατυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.
1
Οι πηγές μάθησης περιλαμβάνουν την ικανότητα τηςεπιλογής, ανάλυσης και κατανόησης πληροφοριών, μετη χρήση συγκεκριμένων τεχνικών και στρατηγικών.
Γενικοί στόχοι:
Διαχείριση πληροφοριών
Χρήση τεχνικών για ανάλυση και συστηματοποίηση πληροφοριών
Ενθάρρυνση και ανάπτυξη προσωπικής αυτονομίας και ευθύνης
Μάθηση ως προς το πώς μεταφέρεται η γνώση
Γνώση για έρευνα και χρήση των διάφορων πληροφοριών που θαχρειαστούν
L2L: Πληροφορίες & πηγέςμάθησης (2)
Learning to Learn
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσαδημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται γιατυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.
1
Συγκεκριμένοι στόχοι:
Να γνωρίζεις που να ψάξεις για πληροφορίες
Να γνωρίζεις πως θα ψάξεις και τις στρατηγικές που θα εφαρμόσεις
Να γνωρίζεις τι είναι πιο σημαντικό και πως θα το μεταφέρεις (ωςγνώση)
Να οργανώσεις τις πληροφορίες μέσω γνωστικών μεθόδων σεσχέση με το μαθησιακό περιβάλλον
Να μεταφέρεις πληροφορίες σε άλλους τομείς
L2L: Πληροφορίες & Μαθησιακέςπηγές (3)
Learning to Learn
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσαδημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται γιατυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.
1
L2L: Ομαδική εργασία (1)
C:\Users\christianac\Desktop\L5\6422073_s.jpg
Learning to Learn
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσαδημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται γιατυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.
1
Η ομαδική εργασία είναι μέρος της συγκεκριμένηςικανότητας, για την ανταλλαγή ιδεών μέσα σε μιαoμάδα ατόμων τα οποία επικοινωνούν καισυνεργάζονται για να επιτύχουν κοινούς στόχους.
Γενικοί στόχοι:
προώθηση της μάθησης μέσω συνεργασίας (συνεργατική μάθηση)
ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων
ανάπτυξη της ικανότητας για σωστής επικοινωνίας
προώθηση αλληλεπίδρασης μεταξύ διαφορετικών ανθρώπων
γνώση αυτο-αξιολόγησης και αξιολόγηση του εαυτού μας σε σχέση μετους άλλους
L2L: Ομαδική εργασία (2)
Learning to Learn
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσαδημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται γιατυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.
1
Γενικοί στόχοι:
να εντοπίζεις τον χρόνο που απαιτείται για κάθε δραστηριότητα,
να ξέρεις πώς να οργανώσεις το χρόνο σωστά για να διασφαλιστεί ηαποτελεσματικότητα,
να γνωρίζεις πώς να ανταποκριθείς στις προθεσμίες,
να ξέρεις πώς να δώσεις προτεραιότητα των καθηκόντων σουσύμφωνα με τη σημασία τους,
να γνωρίζεις πώς να αξιολογείς το χρόνο και την εκ νέου ρύθμισηαυτή, αν χρειαστεί,
να ξέρεις πώς να καταρτισθείς σε ένα χρονοδιάγραμμα και να τομεταφέρεις έξω,
να γνωρίζεις πώς να χρησιμοποιείς τα κατάλληλα εργαλεία για να γίνειαυτό.
L2L: Ομαδική εργασία (3)
Learning to Learn
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσαδημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται γιατυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.
1
   " Επειδή δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ποια γνώσηθα είναι περισσότερο αναγκαία στο μέλλον, είναιπαράλογο να προσπαθήσουμε να τη διδάξουμε εκτων προτέρων. Για αυτό λοιπόν, θα πρέπει ναπροσπαθήσουμε να κάνουμε τους ανθρώπους νααγαπήσουν την μάθηση τόσο πολύ και να μπορούννα μάθουν τόσο καλά που να είναι σε θέση ναμπορούν να μάθουν αυτά που χρειάζονται."
(John Holt)
Μαθαίνοντας να Μαθαίνω
C:\Users\christianac\Desktop\L5\7350305_s.jpg
Learning to Learn
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσαδημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται γιατυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.
1
Έχετε ολοκληρώσει το μάθημα με επιτυχία.
 
Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας σεαυτό το μάθημα. Να θυμάστε ποτέ ναμην σταματάτε να συμμετέχετε σεκαταστάσεις που περιλαμβάνουν μάθηση.
Σας ευχαριστούμε
9803674_m.jpg