Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος
στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στουςαποδέκτες
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στοπεριβαλλοντικό πρόβλημα τηςδιαχείρισης των αποβλήτων
Ενημέρωση περισσότερων από 500,000 ατόμων ανά έτος, σχετικά με την μείωση,επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση μέσω της τηλεόρασης και 400,000 ατόμωνανά έτος μέσω του ραδιοφώνου
Εκπαιδευτικοί: Λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές των μηνυμάτων
Μέσω του προγράμματος οι Εκπαιδευτικοί θα αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις σε θέματα διαχείρισης αποβλήτων
Πιο συντονισμένη, συστηματική και έγκυρη ενημέρωση τωνμαθητών για τα συγκεκριμένα θέματα
Καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών της Κύπρου