C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.001.jpg
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
To Πρόβλημα
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\emily-photo.jpg
Μέσος Κύπριος:
2 κιλά απορριμμάτων/μέρα
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
To Πρόβλημα
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\family-photo.jpg
Μέσος Κύπριος:
2 κιλά απορριμμάτων/μέρα
663 κιλά απορριμμάτων/χρόνο
(Eurostat 2012)
http://es.homesandproperty.co.uk/handp/media/rubbish-garden-350_3776.jpg
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ!
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
«Εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τη μείωση,επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση των αποβλήτωνστην Κύπρο»
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Στοιχεία Έργου
Life+ «Information & Communication»
Διάρκεια – 34 μήνες:
09/06/2014 – 10/04/2017
Κράτη - ΜέληΚύπρος + Βέλγιο
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
 Συνολικές ΕπιλέξιμεςΔαπάνες
2,092,110 €
Συνεισφορά Εταίρων
1,166,265 
Συνεισφορά Ε.Ε
925,845 
ΠροϋπολογισμόςΈργου
2,181,960  
(44.25% των επιλέξιμων δαπανών)
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
2,181,960  
Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Ανάδοχος Φορέας
(ΡΙΚ)
Ανάδοχος Φορέας
(ΡΙΚ)
ΠαιδαγωγικόΙνστιτούτο
ΠαιδαγωγικόΙνστιτούτο
Fost PlusΒελγίου
Fost PlusΒελγίου
ΤμήμαΠεριβάλλοντος
ΤμήμαΠεριβάλλοντος
ΚυπριακόΠρακτορείοΕιδήσεων
ΚυπριακόΠρακτορείοΕιδήσεων
Green DotΚύπρου
Green DotΚύπρου
Οργανόγραμμα
Υποστηρικτές
Επίτροπος Περιβάλλοντος
Ένωση Δήμων
Υποστηρικτές
Επίτροπος Περιβάλλοντος
Ένωση Δήμων
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Σκοπός Έργου
Η προώθηση της μείωσης, επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης τωναποβλήτων στην Κύπρο
Εκστρατεία ευαισθητοποίησης, με βάση μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακήστρατηγική που να εστιάζεται στην αρχή RRR (Reduce, Reuse, Recycle)
Δράσεις που θα ενημερώσουν, θα εκπαιδεύσουν και θα κινητοποιήσουν, έτσιώστε να επιτευχθούν αξιοσημείωτες αλλαγές στην αντίληψη, τηνευαισθητοποίηση και τις συνήθειες του κοινού και των ομάδων - στόχων
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Στόχοι Έργου
Η καταγραφή της υπάρχουσας γνώσης και το επίπεδο της ευαισθητοποίησηςστην Κύπρο σχετικά με την έννοια RRR στη διαχείριση των αποβλήτων
Η ανάπτυξη και εφαρμογή μιας στρατηγικής επικοινωνίας για τη Μείωση-Επαναχρησιμοποίηση-Ανακύκλωση για να υποστηρίξει την εφαρμογή τηςΟδηγίας Πλαίσιο για τα απόβλητα και το Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων τηςΚύπρου
Η ανάπτυξη ολοκληρωμένων επικοινωνιακών εργαλείων που θα επιτρέπουντη μεταφορά της γνώσης της έννοιας RRR στο ευρύ κοινό και σεσυγκεκριμένες ομάδες-στόχους
Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στους αποδέκτες και στοπεριβάλλον
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Αξία Έργου για την Ε.Ε.
Επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων της Ε.Ε. για την προώθηση της ορθήςεφαρμογής της πολιτικής της Ε.Ε. για τα απόβλητα στα κράτη - μέλη.
Η ανάπτυξη ενός "οδηγού καλών πρακτικών επικοινωνίας" για τηνυλοποίηση του RRR στη διαχείριση αποβλήτων που θα είναι διαθέσιμος σεόλα τα κράτη - μέλη.
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
  Τα στοχεύσιμα κοινά
  Οι έχοντες επιρροή (opinion leaders)
  Οι επιχειρηματικές οργανώσεις
  Οι δημόσιοι οργανισμοί
  Οι μη κυβερνητικοί οργανισμοί
  Οι τοπικές αρχές και οι σύνδεσμοί τους
  Η βιομηχανία διαχείρισης απορριμμάτων
  Οι λειτουργοί των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
  Οι εκπαιδευτικοί
http://in.kahootz.com/Portals/184327/images/Collaboration%20Image.jpg
Τα Ενδιαφερόμενα Μέρη
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
  Νέοι 5 – 16 (110,000), (50% κάλυψη):
Σημαντική επιρροή προς τους ενήλικες
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000) (75% κάλυψη):
Κύρια καταναλωτική ομάδα και ομάδα παραγωγής αποβλήτων
  Βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
 Εκπαιδευτικοί:
Θα λειτουργήσουν ως πολλαπλασιαστές των μηνυμάτων
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
  Μετανάστες (30% κάλυψη):
Αρκετοί εργάζονται στον κλάδο των υπηρεσιών (εστιατόρια,ξενοδοχεία) ή στη βιομηχανία
 Τοπικές Αρχές (70% κάλυψη):
Εφαρμογή πολιτικών για το RRR
 Μέλη Κοινοβουλίου:
Εναρμόνιση Οδηγιών
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις Προγράμματος
Προπαρασκευαστικές δράσεις
Διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους φορείς
Έρευνα για την καταγραφή της αντίληψης του κοινούσχετικά με την μείωση, επαναχρησιμοποίηση καιανακύκλωση των αποβλήτων
Ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης στρατηγικήςεπικοινωνίας για την ευαισθητοποίηση της κοινήςγνώμης
Ανάπτυξη και παραγωγή ενημερωτικού υλικού καιεργαλείων επικοινωνίας
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις Επικοινωνίας
Τηλεόραση
Ραδιόφωνο
Έντυπα καιηλεκτρονικάμέσα
Μέσακοινωνικήςδικτύωσης καιψηφιακά μέσα
Συνέδρια &Εκδηλώσεις
ΈντυποΕνημερωτικόΥλικό
Οδηγός καλώνπρακτικώνεπικοινωνίαςγια τις Αρχές
Δράσεις Προγράμματος
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις Επικοινωνίας
Τηλεόραση
Δράσεις Προγράμματος
Διαφημιστικά Μηνύματα
10 3-λεπτα Ενημερωτικά Σποτ
100 Εβδομαδιαίες Εκπομπές
3 Ντοκιμαντέρ
100 Παρεμβάσεις σε Πρωινές /Μεσημεριανές Εκπομπές
100 Ρεπορτάζ
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις Επικοινωνίας
Ραδιόφωνο
Οδηγός καλώνπρακτικώνεπικοινωνίαςγια τις Αρχές
Δράσεις Προγράμματος
Σποτ
200 Εβδομαδιαία Προγράμματα
200 News Bulletins
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις Επικοινωνίας
Δράσεις Προγράμματος
Έντυπα καιηλεκτρονικάμέσα
60 Συνεντεύξεις
30 Άρθρα
100 Ενημερωτικά Δελτία
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις Επικοινωνίας
Μέσα κοινωνικήςδικτύωσης καιψηφιακά μέσα
Δράσεις Προγράμματος
Λογαριασμοί Facebook & Twitter
Ιστοσελίδα
Ψηφιακή εφαρμογή για Η/Υ και SmartPhones
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις Επικοινωνίας
Συνέδρια &Εκδηλώσεις
Συνέδρια &Εκδηλώσεις
Δράσεις Προγράμματος
2 Μεγάλα Φεστιβάλ
3 Διασκέψεις Τύπου
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις Επικοινωνίας
ΕνημερωτικόΥλικό
Δράσεις Προγράμματος
25,000 ενημερωτικά φυλλάδια
15,000 αφίσες
12-σέλιδη παιδική ιστορία σε25,000 αντίτυπα
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Εκπαιδευτικές Δράσεις
         Εργαστήρια για:
Δράσεις Προγράμματος
Δασκάλους και άλλουςεκπαιδευτικούς
Δημοσιογράφους και άλλουςεκπροσώπους των μέσων μαζικήςενημέρωσης
Τοπικές και Δημόσιες Αρχές
Βιομηχανία
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Εκπαιδευτικές Δράσεις
         Εργαστήρια για:
Δράσεις Προγράμματος
Δασκάλους και άλλουςεκπαιδευτικούς
 
20 Σεμινάρια
400 Συμμετέχοντες
200 Εκπαιδευτικά Πακέτα
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Εκπαιδευτικές Δράσεις
         Εργαστήρια για:
Δράσεις Προγράμματος
Δημοσιογράφους και άλλουςεκπροσώπους των μέσωνενημέρωσης
4 Σεμινάρια
     (Αυγ.2015-Ιαν.2016)
80 Συμμετέχοντες
Εκπαιδευτικό Πακέτο
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Εκπαιδευτικές Δράσεις
         Εργαστήρια για:
Δράσεις Προγράμματος
Τοπικές και Δημόσιες Αρχές
20 Σεμινάρια
400 Συμμετέχοντες
Σεμινάριο για μέληΚοινοβουλίου
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Εκπαιδευτικές Δράσεις
         Εργαστήρια για:
Δράσεις Προγράμματος
Βιομηχανία
10 Σεμινάρια
250 Συμμετέχοντες
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος
στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα
 
Δράσεις Προγράμματος
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στουςαποδέκτες
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στοπεριβαλλοντικό πρόβλημα τηςδιαχείρισης των αποβλήτων
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος
στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα
 
Δράσεις Προγράμματος
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στουςαποδέκτες
Τρεις έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσοκαι τέλος του έργου)
Διενέργεια focus groups γιατροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος
στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα
 
Δράσεις Προγράμματος
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στοπεριβαλλοντικό πρόβλημα τηςδιαχείρισης των αποβλήτων
Μέσω μιας σειράς δεικτώνπαρακολούθησης:
Παραγωγή αποβλήτων ανά κάτοικο
Ανακύκλωση ανά κάτοικο
Όγκοι των αποβλήτων πουκατευθύνονται σε χώρους υγειονομικήςταφής
Αριθμός πυρκαγιών που ξεκινούν απότους χώρους υγειονομικής ταφής
Ο αριθμός των Κανονισμών πουεγκρίθηκαν και σχετίζονται με RRR
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
 
Ενημέρωση περισσότερων από 500,000 ατόμων ανά έτος, σχετικά με την μείωση,επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση  μέσω της τηλεόρασης και 400,000 ατόμωνανά έτος μέσω του ραδιοφώνου
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος
στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα
 
Δράσεις Προγράμματος
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στουςαποδέκτες
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στοπεριβαλλοντικό πρόβλημα τηςδιαχείρισης των αποβλήτων
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.007.jpg
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
Ενημέρωση περισσότερων από 500,000 ατόμων ανά έτος, σχετικά με την μείωση,επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση  μέσω της τηλεόρασης και 400,000 ατόμωνανά έτος μέσω του ραδιοφώνου
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.010.jpg
Μέχρι τη δημιουργία της ιστοσελίδας του προγράμματος, μπορείτε ναεπικοινωνείτε μαζί μας για επιπλέον εισηγήσεις ή για άλλα θέματα
που αφορούν το πρόγραμμα:
Τηλεφωνικά: 7000 0090
Μέσω email: admin@greendot.com.cy
Επικοινωνία
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος
στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα
 
Δράσεις Προγράμματος
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στουςαποδέκτες
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στοπεριβαλλοντικό πρόβλημα τηςδιαχείρισης των αποβλήτων
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.007.jpg
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
Ενημέρωση περισσότερων από 500,000 ατόμων ανά έτος, σχετικά με την μείωση,επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση  μέσω της τηλεόρασης και 400,000 ατόμωνανά έτος μέσω του ραδιοφώνου
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.010.jpg
ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ
ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος
στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα
 
Δράσεις Προγράμματος
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στουςαποδέκτες
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στοπεριβαλλοντικό πρόβλημα τηςδιαχείρισης των αποβλήτων
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.007.jpg
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
Ενημέρωση περισσότερων από 500,000 ατόμων ανά έτος, σχετικά με την μείωση,επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση  μέσω της τηλεόρασης και 400,000 ατόμωνανά έτος μέσω του ραδιοφώνου
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.010.jpg
Εκπαιδευτικοί: Λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές των μηνυμάτων
                                   Μέσω του προγράμματος οι Εκπαιδευτικοί θα αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις               σε θέματα διαχείρισης αποβλήτων
                                   Πιο συντονισμένη, συστηματική και έγκυρη ενημέρωση τωνμαθητών για τα                           συγκεκριμένα θέματα
                                             Καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών της Κύπρου
Γιατί σας Ενδιαφέρει…
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.003.jpg
Τρόποι Προσέγγισης
Ευαισθητοποίηση:
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Ηλεκτρονικά μέσα
Εκστρατείες στον Τύπο
Εκπαίδευση και κινητοποίηση:
Μέσω διαδραστικώνδραστηριοτήτων, όπως:
Συνέδρια
Φεστιβάλ
Εκπαιδευτικά εργαστήρια
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.009.jpg
Τα Στοχεύσιμα Κοινά
  Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50%
  Νέοι και Νεαρά ζευγάρια 20-44 (337,000), να καλύψουμε το 75%
  Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι)
Προσέγγιση και εμπλοκή
  Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου)
  Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.006.jpg
Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος
στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα
 
Δράσεις Προγράμματος
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στουςαποδέκτες
Παρακολούθηση τωνεπιπτώσεων του έργου στοπεριβαλλοντικό πρόβλημα τηςδιαχείρισης των αποβλήτων
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.007.jpg
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
Ενημέρωση περισσότερων από 500,000 ατόμων ανά έτος, σχετικά με την μείωση,επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση  μέσω της τηλεόρασης και 400,000 ατόμωνανά έτος μέσω του ραδιοφώνου
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\Slides-template\01 ReThink PRESENTATION 3.010.jpg
Θέματα προς Συζήτηση
Ενημέρωση
Τι γνωρίζετε για το RRR; Πόση εξειδίκευση υπάρχει στους εκπαιδευτικούςγια το RRR;
Από πού αντλείτε ενημέρωση σήμερα για το θέμα του RRR; Πόσο συχνά;Είναι ικανοποιητική; Σε ποιους τομείς θα θέλατε περισσότερη ενημέρωση;
Δράσεις / Εμπόδια
Ποιες δράσεις γίνονται σήμερα στα σχολεία σε σχέση με το RRR;
Ποια είναι τα κυριότερα εμπόδια για εφαρμογή μέτρων RRR (θεσμικά,οικονομικά, έλλειψη ενημέρωσης κτλ.)
Συνεργασία
Πώς θεωρείτε ότι μπορεί το πρόγραμμα να σας βοηθήσει ή πως μπορείτεεσείς να βοηθήσετε το πρόγραμμα;
Επικοινωνία
Τι εισηγήσεις έχετε για την επικοινωνία του RRR στο ευρύτερο κοινό τηςΚύπρου;
Ευχαριστώγια την προσοχή σας!
C:\Users\a.palaiogianni\Desktop\kids-life.png